Ospravedlňujeme sa Vám, osobné prevzatie tovaru v našej predajni momentálne nie je možné. Tovar odosielame len poštou.

Najčastejšie otázky o nákupe (FAQ)

Treba sa u vás registrovať pri nákupe tovaru?

V našom internetovom obchode sa zákazníci neregistrujú, tovar objednávajú bez registrácie.

Práve som urobil objednávku a zistil som, že chcem ešte niečo doobjednať, alebo upraviť. Čo mám urobiť?

Najlepšie je, ak nám napíšete priamo mail, alebo zavoláte. My vám objednávku doplníme / upravíme a pošleme Vám nový potvrdzujúci mail. V prípade, že vaša suma objednávky bude po úprave spĺňať podmienku poštovného zadarmo, tak vám poštovné nebude zarátané.

Neprišiel mi od vás žiaden potvrdzujúci mail. Je moja objednávka zaregistrovaná?

V prípade, že vám neprišiel od nás potvrdzujúci mail, tak je viacero možností, kde sa stala chyba:

  • neukončili ste korektne nákup
  • chybne uvedený Váš mail v objednávke
  • potvrdzujúci mail môžete mať v spame
  • môžete mať plnú e-mailovú schránku
Najlepšie je, ak nám zavoláte, my vám povieme, že či vašu objednávku u nás v systéme máme zaregistrovanú, alebo nie.

Za akú minimálnu sumu musím nakúpiť?

U nás môžete nakúpiť aj 1 kus tovaru, nemáme stanovenú minimálnu výšku nákupu. Avšak výška poštovného je nemenná, preto je ekonomicky výhodnejšie kúpiť viacej kusov tovaru.

V objednávke som si objednal tovar s dvomi rôznymi dobami odoslania tovaru. Kedy mi tovar pošlete?

Tovar sa odosiela k zákazníkovi, až keď je skompletizovaný a posiela sa v jednom balíku, pretože v objednávke je započítané poštovné iba jedenkrát.

Objednal som si tovar a píšete, že odoslanie je do 5 pracovných dní. Kedy tovar potom posielate?

Tovar sa vám v tomto prípade naozaj odošle do 5 pracovných dní po zaplatení vašej objednávky. Niekedy je to skôr, inokedy neskôr, záleží to na výrobných kapacitách, ale ten čas je za normálnych okolností do 5 pracovných dní vždy dodržaný. Avšak v prípade, že bola letná alebo zimná dovolenka a opäť nabieha výroba, môže sa tento čas o nejaký deň predĺžiť, pretože vo výrobe sa objednávky vybavujú – teda šijú podľa poradia ako sú zaplatené. A v prípade, že ich je po dovolenke veľa zaplatených, tak musíme dobehnúť časový sklz. Potom ešte záleží na prepravcovi, kedy vám to doručí. V deň odoslania balíčka je vám vždy však zaslaný informačný e-mail, kde je napísané aj číslo balíka, ktorý si môžete prostredníctvom internetu sami sledovať. Všetky balíčky sa však snažíme vybaviť čo najskôr, ako je to len možné.

Poskytujete nejaké zľavy?

Žiaľ zľavy neposkytujeme, všetky ceny sú uvedené s DPH a sú konečné. Ale v prípade nákupu nad 100 € máte poštovné zdarma.

Dokážete zabezpečiť aj rozmer, ktorý nemáte uvedený na stránke?

Ak sa to týka nepremokavých plachiet, nepremokavých návliečok, nepremokavých chráničov a teflónových obrusov tak áno. Toto sa šije všetko na objednávku priamo pre zákazníka. Nie je to sériová výroba, ale je to individuálne šitie.

Posielate aj do zahraničia?

Áno, posielame, avšak tam platia iné ceny poštovného, ktoré sa kalkulujú individuálne prostredníctvom e-mailu alebo telefonátu. Ceny poštovného sú však omnoho vyššie, ako ceny poštovného vrámci Slovenska.

Aký je rozdiel okrem sumy, za doručenie balíka na adresu zákazníka a doručením balíka na poštu?

Balík na adresu zákazníka bude doručený poštovým kuriérom zákazníkovi priamo na ním uvedenú adresu, preto je drahšie. Balík na poštu bude doručený len na sídlo jeho pošty, tento balík poštový doručovateľ nebude doručovať adresátovi priamo na jeho adresu, ale zákazník si ho musí prísť osobne sám prevziať na poštu. Informácia o uložení balíka mu bude doručená na mobil, toto doručenie je lacnejšie.